Skip to content
Continuum
O nas
Restrukturyzacja
Postępowanie o zatwierdzenie układu
Postępowanie sanacyjne
Postępowanie układowe
Plan restrukturyzacyjny
Pomoc w zarządzaniu firmą
Ochrona prawna dla firmy i Zarządu
Negocjacje z wierzycielami
Pre-pack dla uratowania firmy
Upadłość przedsiębiorstwa
Doradztwo biznesowe
Zespół
Blog
Postępowania
Kontakt

Sąd w Warszawie zatwierdził układ firmy call center

By ContinuumIn PostępowaniaPosted 19 czerwca, 2023

9 czerwca 2023 r. Sąd Rejonowy w Warszawie wydał postanowienie o zatwierdzeniu układu firmy z branży call center: Delta Contact sp. z o.o.

Nadzorcą układu jest Continuum Restrukturyzacje sp. z o.o.

Sygnatura akt: WA1M/GRz/38/2022.

Nawigacja wpisu

Previous
Previous

Postępowanie restrukturyzacyjne firmy gastronomicznej

Next
Next

Sąd zatwierdził układ spółdzielni mieszkaniowej

Kontakt

Chcesz porozmawiać ze specjalistą? Kontakt z nami:

  • +48 669 151 966
  • ul. Grzybowska 5a, IV piętro, 00-132 Warszawa
  • kontakt@continuum.biz.pl

Usługi

Restrukturyzacja
Doradztwo biznesowe
Interim Management

Najnowsze artykuły

Konsulting a coaching – jaka jest...

Posted by Continuum9 maja, 2025

Outsourcing konsultingu: wewnętrzny menedżer vs. zewnętrzny...

Posted by Continuum18 kwietnia, 2025

Jak konsultant biznesowy pomaga firmom w...

Posted by Continuum4 kwietnia, 2025

Restrukturyzacja a optymalizacja kosztów – jak...

Posted by Continuum21 marca, 2025

Godziny pracy

Nasze biuro jest czynne od godz. 8:30 do 16:30 w dni robocze

Usługi świadczymy na terenie całego kraju.

Copyright © 2023 Wordpress Wormind. All Rights Reserved.

Facebook Twitter Google-plus Dribbble Linkedin
Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}